CUM CUMPAR?
Comenzile se plaseaza pe www.mgasofa.ro. Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii de acolo.
Coletarea comenzilor se efectueaza in 1 - 2 zile lucratoare.
Livrarea coletelor se face astfel:
- pentru produsele in stoc: 3 - 5 zile lucratoare
- pentru produsele la comanda: 15 zile lucratoare.
In momentul in care coletul pleaca de la noi vei fi notificat printr-un email.
MODALITATI DE PLATA
1. Ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Factura aferenta produsului comandat o vei regasi in coletul expediat de noi.
2. Online cu card bancar (Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro)
Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.
Platile cu carduri de credit / debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa / Visa Electron si MasterCard / Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
INFORMATII UTILE
Comenzile se confirma telefonic!
Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul mgasofa.ro.
Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata.
Te asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si / sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
POLITICA DE RETUR
Mobilier General Arad MGA SRL respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:
-
Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Mobilier General Arad MGA SRL.
-
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia produselor, chiar la momentul livrarii de catre curier.
-
Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare!
-
Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur poate exercitat de catre consumator in termen de maxim 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul mgasofa.ro. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:
-
zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri
-
urme de lichid
-
lipsuri cantitative
Ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului.
Clientul nu poate denunta unilateral contractul / nu poate returna produsul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014:
-
produse deteriorate si neacoperite de garantie
-
produse pe comanda speciala (produsele pe comanda speciala de pe site-ul mgasofa.ro sunt considerate produsele comandate pe culorile aflate cu statusul "la comanda")
Adresa unde se va trimite returul:
Destinatar: Mobilier General Arad MGA SRL
Strada Bicaz, nr. 6A, RO – 310239, Arad, Romania
Coletul va contine obligatoriu: produsul in ambalaj original si factura de achizitie pe care ati primit-o in momentul plasarii comenzii.
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului". Conform prevederii OUG 34/2014 "utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere". Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
Rambursarea va fi efectuata doar dupa momentul receptionarii de catre mgasofa.ro a produselor returnate.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului reprezinta valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.